Blogia
querocomida

Airport 2017 Tpb 2017

Ron Thornton Airport 2017

 

 

SAD 2017 Svidjelo mi se = 501 glas Resume = Kada teroristi postavljaju bombu na komercijalni let, putnici na avionu moraju se boriti da bi avion u zraku i svi putnici ostali živi: bomba je namještena da detonira kad god se avion spusti ispod 800 stopa tomatometar = 3,1 / 10 zvjezdica. U redu, prije svega CG iako je smiješno i cool, nije bio vrhunski. Ali bilo je zabavno. Sjajna priča, najbolji jednoslovci koje sam čuo dugo vremena. Gluma je bila čvrsta, Adrian Paul je bio izuzetan, kao i mnogi od podržavajućih likova su bili vrlo zabavni, htjela sam malo više od terorista koji nije pružio mnogo prijelaza ili preokreta njegovog karaktera, on je nekako bio tko je bio, ali ostali likovi su imali neke zaista sjajne trenutke. Akcija je potrajala malo predugo, većina je pri kraju. pa ako ste promatrač vrste ADD, možda nećete imati strpljenja pokušati razmisliti. Iako sam očekivao više akcije iz naslova, bio sam ugodno iznenađen pričom i najboljim linerima ikad.

https://1601.blogia.com/2019/052406-without-root-hack-mod-latest-version-kaleidoscope-drawing-pad.php La vida suspendida de Harley Prosper Unatoč svim tim - pregled, i dajem ga 5. Mogu reći zašto smo toliko pik ed kao što je u ovom filmu prikazan "bijeli" ljudi kao "teror. Mi smo tako koristiti vidjeti druge grupe kao" terro. pohvale redatelju i producentu koji pokušavaju donijeti nešto drugačije u stol. sjajno je gledati. Rekao bih da bi svi rasisti trebali izvući pouku iz ovog filma.

0 comentarios